Kristiske systemer kræver hurtigt respons for at sikre minimal nedetid

Support 24/7

E-Bureauets standard supportvindue ligger indenfor normal dansk arbejdstid (9-17). Vi tilbyder herudover muligheden for at tilkøbe support døgnet rundt, alle ugens dage. Vi supporterer allerede en række forretningskritiske løsninger for kunder med globale tilstedeværelser.

Vores målsætning i en supportsituation er en responstid på max 30 minutter indenfor den aftalte supportperiode. 

Vi tilbyder selvfølgelig også mulighed for individuelt tilpassede supportaftaler.

- Bronze Silver Gold Platinum
Supportvindue 9:00-17:00
man-fre
9:00-17:00
man-fre
9:00-00:00
man-søn
24/7
Dækning på helligdage og i ferier ja ja ja ja
Inkl. timer til genskabelse nej ja ja ja
Inkl. forebyggende vedligeholdelse nej ja ja ja
Responstid, kritiske opgaver 4 timer 4 timer 2 timer 1 time
Responstid, almindelige opgaver 2 dage 2 dage 2 dage 2 dage
Overvågning af oppetid ja ja ja ja
Månedlige servicerapporter ja ja ja ja
Håndtering af kildekode ja ja ja ja
Service Desk/Opgavestyring ja ja ja ja
Single point of contact ja ja ja ja

Hændelsesforløb

Herunder er en model, der skitserer den typiske proces som en supportopgave gennemgår. Vi mener, at proaktiv og forebyggende vedligeholdelse er med til at undgå at kritiske problemer opstår. Automatisk overvågning er afgørende for at minimere det tidsrum, der er imellem problemets opståen og dets opdagelse.  Herefter er det vores høje serviceniveau og hurtige reaktionsevne, der minimerer hændelsesforløbet så meget som muligt.

KOntakt os

Vil du gerne vide mere?

Book et møde

Close